Jak Remarketing funguje?

remarketing
  • potencionální zákazník přichází na Vaše webové stránky
  • díky měřícímu kódu mohou cookies návštěvníka anonymně označit
  • právě pro toto publikum vytvoříme přesně cílenou reklamu
  • reklama se návštěvníkům zobrazuje na jiných webových stránkách
  • návštěvník se tak vrací zpět na Vaše webové stránky
  • a ten může dokončit cíle stránek – nákup/objednávku/telefon

V čem je Remarketing výjimečný?

Výhoda remarketingu spočívají v přesnějším cílení na potencionální klienty, konkrétně na ty uživatele internetu, kteří Vaše webové stránky již jednou navštívili, opustili je a prozatím neprovedli potřebnou interakci nebo ji nedokončili (nákup, objednávka, příslušenství, kontakt,…).

Cíle remarketingu

Účelem remarketingu je právě tomuto vybranému „publiku“ zobrazovat své reklamy na ostatních webových stránka v obsahové síti, připomenout jim tak nabízený produkt či službu a „popostrčit“ je k dokončení dříve započaté akce

Formy remarketingu

Mezi textovou a grafickou variantou remarketingové reklama jsou častěji používané bannery, kterým předcházejí grafické návrhy. Protože už víme, že spotřebitel minimálně jednou Vaše webové stránky navštívil, lze předpokládat, že si bude pamatovat design stránek, logo nebo nabízený sortiment, což mu správně zvolený banner dokáže lépe připomenou. Co se týče textových reklam pro remarketing, pokud je nadpis i obsah takové reklamy dobře napsán, dokáže návštěvníka přimět k prokliku (ke konverzi) stejně účinně jako grafická reklama.


Případová studie

hasix

HaSix spol. s r. o.

Stáhnout případovou studii

Kontaktní formulář

Zaujala Vás naše nabídka, neváhejte nás kontatovat!




Články

Zanechte nám vzkaz a my se Vám co nejdříve ozveme