Pomůžeme Vám vybrat ten správný PPC kanál

adwords

Google AdWords

Reklamy se zobrazují spolu s výsledky vyhledávání na Google a v obsahové síti partnerských webů (Google.cz, Google+, Heureka.cz, YouTube, atd.). Pomocí systému AdWords můžete své reklamy zobrazovat také na zahraničních webech.

sklik

Sklik (Seznam)

Zobrazuje Vaše textové i grafické reklamy spolu s výsledky vyhledávání na Seznamu (v Česku stále nejpoužívanější vyhledávač) a v obsahové síti jeho partnerských webů (Email.cz, Novinky.cz, Zboží.cz, Sport.cz, Proženy.cz, Super.cz, Blog.cz, atd.)

facebookads

Facebook Ads

Umožňuje zobrazování Vašich reklamních inzerátů na sociální síti Facebook. Výhodou oproti ostatním PPC systémům je možnost propracovaného cílení podle podrobných kritérií (věk, pohlaví, bydliště, vzdělání, zájmy aj.) 

Kde se Vaše reklamy budou zobrazovat?

Vyhledávací síť

Uživatel internetu zadá do vyhledávače hledaný výraz, pod kterým chce danou službu nebo produkt najít. Pokud se tento text shoduje s klíčovým slovem nebo frází, která je nastavena pro kampaň, inzeráty se objeví spolu s výsledky vyhledávání nebo v sítí partnerských webů.

Obsahová síť

Textové i grafické reklamy se zobrazují v síti partnerských webů poskytovatele, a to vedle relevantního obsahu, kterým může být článek, obrázek, video či aplikace. (Pro příklad: u obsahu, který se týká rekonstrukce rodinného domu, se mohou objevit reklamy na novou střechu nebo na výrobce oken a dveří).

Články

Zanechte nám vzkaz a my se Vám co nejdříve ozveme