
2016 –> 2017 | Co bylo a bude?
Jsme s Vámi již 13 let. Za tu dobu jsme se hodně změnili. A letos tomu nebude jinak. Podívejte se, co se nám podařilo 🙂 Tip: ukažte i Vy svým …
Číst celý článekReklamy se zobrazují spolu s výsledky vyhledávání na Google a v obsahové síti partnerských webů (Google.cz, Google+, Heureka.cz, YouTube, atd.). Pomocí systému AdWords můžete své reklamy zobrazovat také na zahraničních webech.
Zobrazuje Vaše textové i grafické reklamy spolu s výsledky vyhledávání na Seznamu (v Česku stále nejpoužívanější vyhledávač) a v obsahové síti jeho partnerských webů (Email.cz, Novinky.cz, Zboží.cz, Sport.cz, Proženy.cz, Super.cz, Blog.cz, atd.)
Umožňuje zobrazování Vašich reklamních inzerátů na sociální síti Facebook. Výhodou oproti ostatním PPC systémům je možnost propracovaného cílení podle podrobných kritérií (věk, pohlaví, bydliště, vzdělání, zájmy aj.)
Uživatel internetu zadá do vyhledávače hledaný výraz, pod kterým chce danou službu nebo produkt najít. Pokud se tento text shoduje s klíčovým slovem nebo frází, která je nastavena pro kampaň, inzeráty se objeví spolu s výsledky vyhledávání nebo v sítí partnerských webů.
Textové i grafické reklamy se zobrazují v síti partnerských webů poskytovatele, a to vedle relevantního obsahu, kterým může být článek, obrázek, video či aplikace. (Pro příklad: u obsahu, který se týká rekonstrukce rodinného domu, se mohou objevit reklamy na novou střechu nebo na výrobce oken a dveří).
Jsme s Vámi již 13 let. Za tu dobu jsme se hodně změnili. A letos tomu nebude jinak. Podívejte se, co se nám podařilo 🙂 Tip: ukažte i Vy svým …
Číst celý článekJak nabídnout nádherný dárek klientům, předat jej velmi originálním způsobem a těžit z toho ještě minimálně další dva měsíce.
Číst celý článek