Dejte o sobě a své firmě vědět

Ukázky

Textová PPC reklama

textove_reklamy

Grafická PPC reklama

billboard_20x13_v1-press

PPC reklama na facebooku

oddluzenka-reklama-na-FB

Formáty

PPC reklama jako krátký textový inzerát, který se zobrazuje spolu s výsledky vyhledávání ve vybraných vyhledávačích.

Chcete-li budovat svůj brand nebo informovat o novém produktu či službě, dokonalým typem je grafická reklama (tzv. banner). Banner dokáže mnohem snáze upoutat pozornost.

Kombinací textové a grafické PPC reklamy se setkáváme například na Facebooku.

Další formou PPC reklamy je Remarketing, který cílí na nové návštěvníky Vašich webových stránek. Remarketing je na vaše stránky přivede zpět.

Výhody PPC kampaní

  • Předem určený rozpočet
  • Rychlé spuštění
  • Reakce na vývoj
  • Měření výsledků
  • Pravidelné reporty
  • Porovnání s organickým vyhledáváním

Nikdy nezaplatíte víc

Prostředí

Vyhledávací síť – Uživatel internetu zadá do vyhledávače slovo či text, pod kterým chce danou službu i produkt hledat. Pokud se tento text shoduje s klíčovým slovem nastaveným pro PPC kampaň, v daném vyhledávači se spolu s výsledky vyhledávání zobrazí i inzerát. Nejpoužívanějšími vyhledávači v ČR jsou Google, Seznam. (např. mapy Google, YouTube, Sbazar, Zboží.cz, Firmy.cz, …)

Obsahová síť – Inzeráty se zobrazují v síti partnerských webů poskytovatele, a to vedle relevantního obsahu, kterým může být článek, obrázek i video. (např. Novinky.cz, Proženy.cz, Lidé.cz, Sport.cz, … )

Ceník

Příprava a nastavení kampaně 2500,- (analýza klíčových slov, příprava 3 inzerátů, nastavení kampaně na Sklik/AdWords/Facebook)

Články

Zanechte nám vzkaz a my se Vám co nejdříve ozveme