Nejsme personální agentura, takže Vás nebudeme učit personální postupy. Náš úspěch byl ve webu, podkladech a zajímavé kampani.

Schéma realizace celé akce. Od myšlenky po novou kolegyni.

Proč je web tak důležitý?

Většina kampaní (náborové, prodejní, osvětové…) končí na webu.

WEB je to místo, kde si návštěvníci mohou v klidu rozmyslet, zda je vaše nabídka nějak oslovila.

Web je přesně to místo, které rozhodne, zda nakoupí, zavolají, kontaktují vás….

Jaké podklady jsme na webu měli?

  • natočili 2 videa (o firmě, o pozici)
  • připravili stránku o firmě, její filozofii a možnostech – včetně videa
  • připravili stránku s detailem konkrétní pozice (video + popis)
Úvodní video – o firmě

Kampaň na FB

Realizovali jsme úspěšně kampaň pouze na Facebooku.

Proč jsme byli úspěšní?

  • Konkrétní cílová skupina, koho chceme oslovit
  • zajímavá grafika, která upoutala pozornost
  • Jednoznačné sdělení, koho a proč hledáme
  • Jasný další krok, který má uchazeč udělat

Cíli jsme výhradně na Benešov a okolí, tak aby případný zájemce nemusel daleko dojíždět. To mělo i pozitivní vliv na rozpočet.

Dále jsme cílili na lidi se zájmem o marketing, resp. nové technologie, tím jsme opět rovnou zúžili okruh uživatelů.

Rozpočet na celou akci?

Natočení videa a fotomateriálů, ze kterých do dneška čerpáme = 5 000. (celé natáčení je za cca 20 000, ale natáčelo se spoustu materiálu mimo náborová videa)
Vytvoření 2 x stránek na webu = 1 500.
Vytvoření a realizace kampaně = 3 500.
Útrata za kampaně celkem = 2 300

Podtrženo sečteno: Za 12 000 + DPH a cca týden práce se nám podařilo posbírat a následně vybrat kolegyni na docela nestandardní pozici!