Jak jsme během “tří dnů” sehnali klíčového zaměstnance
Kampaň, která byla naplánována na 14 dnů byla po 3 dnech zastavena. Za 3 dny jsme získali 11 zajímavých životopisů, ze kterých jsme si mysleli, že vybereme. A vybrali. Jak se nám to povedlo?
Nejsme personální agentura, takže Vás nebudeme učit personální postupy. Náš úspěch byl ve webu, podkladech a zajímavé kampani.
Proč je web tak důležitý?
Většina kampaní (náborové, prodejní, osvětové…) končí na webu.
WEB je to místo, kde si návštěvníci mohou v klidu rozmyslet, zda je vaše nabídka nějak oslovila.
Web je přesně to místo, které rozhodne, zda nakoupí, zavolají, kontaktují vás….
Jaké podklady jsme na webu měli?
- natočili 2 videa (o firmě, o pozici)
- připravili stránku o firmě, její filozofii a možnostech – včetně videa
- připravili stránku s detailem konkrétní pozice (video + popis)
Kampaň na FB
Realizovali jsme úspěšně kampaň pouze na Facebooku.
Proč jsme byli úspěšní?
- Konkrétní cílová skupina, koho chceme oslovit
- zajímavá grafika, která upoutala pozornost
- Jednoznačné sdělení, koho a proč hledáme
- Jasný další krok, který má uchazeč udělat
Cíli jsme výhradně na Benešov a okolí, tak aby případný zájemce nemusel daleko dojíždět. To mělo i pozitivní vliv na rozpočet.
Dále jsme cílili na lidi se zájmem o marketing, resp. nové technologie, tím jsme opět rovnou zúžili okruh uživatelů.
Rozpočet na celou akci?
Natočení videa a fotomateriálů, ze kterých do dneška čerpáme = 5 000. (celé natáčení je za cca 20 000, ale natáčelo se spoustu materiálu mimo náborová videa)
Vytvoření 2 x stránek na webu = 1 500.
Vytvoření a realizace kampaně = 3 500.
Útrata za kampaně celkem = 2 300
Podtrženo sečteno: Za 12 000 + DPH a cca týden práce se nám podařilo posbírat a následně vybrat kolegyni na docela nestandardní pozici!