
Vstupní analýza pro tvorbu webových stránek
Aneb proč cenová nabídka od nás není ZDARMA Proč máte platit za analýzu pro web ještě před cenovou nabídkou? Kolik to stojí a co za to dostanete?Další užitečné informace se …
Aneb proč cenová nabídka od nás není ZDARMA
Proč máte platit za analýzu pro web ještě před cenovou nabídkou? Kolik to stojí a co za to dostanete?
Další užitečné informace se dozvíte z našeho VIDEA.

Častá představa klienta, jak se tvoří webové stránky

Klient si může myslet, a mnohdy se tak i děje, že tvorba webových stránek je vlastně jen grafický návrh a design konečného webu. Pravda je ale „trošku” jinde, protože vzniku samotných webových stránek u nás předchází podrobná vstupní analýza.

Univerzální procesní mapa tvorby webových stránek

Abych pro Vás mohli vytvořit adekvátní cenovou nabídku, je potřeba v první řadě provést důkladnou analýzu a to proto, abychom mohli vytvořit moderní a hlavně funkční web, je třeba lépe pochopit odvětví, ve kterém se nacházíme a hlavně současné i potencionální chování návštěvníků Vašeho webu. Skoro ve všech případech se tvoří stránky právě pro ně.

Analýza konkurence

Podrobná analýza konkurence Vám pomůže získat důležité a cenné informace o konkurenci z Vašeho a podobného odvětví v České republice i v zahraničí. Součástí této analýzy jsou také prvky konkurenčních webových stránek a míra jejich zastoupení. (např. PDF ke stažení, kalendář akcí, video, on-line katalog a jiné).
Prvky zastoupené na webových stránkách konkurence


Hodnocení ukazatelů funkčního webu

Z hlediska funkčnosti webových stránek porovnáváme hned několik klíčových ukazatelů. Tato kritéria mohou odhalit slabá i silná místa analyzovaného webu a pomohou nastavit mantinely pro možné zlepšení.

Mapa stránek a analýza původního stavu

V analýze původního webu (pokud se nejedná o tvorbu nových webových stránek) se podíváme na to, jakou mají Vaše současné webové stránky vizuální, grafickou i obsahovou podobu a jak vypadá jejich struktura, chcete-li menu.

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov slouží ke zjištění, jakým slovem nebo frází lidé ve vyhledávačích (zpravidla se jedná o vyhledávače Seznam a Google) hledají Vaší službu, produkt nebo odvětví a jaká klíčová slova jsou více či méně používaná.

Proč jsme to dělali?






Výstup: jasná představa o novém webu, definice rozsahu webu (včetně mapy stránek) + konkrétní cenová a časová nabídka.
OBECNÁ A POUZE ORIENTAČNÍ CENA 3500 + DPH

Následná příprava zadání

Samotná webotvorba a následné kroky nám mohou vydat na celou kapitolu, ale v krátkosti se skládají z nebarevného UX návrhu, který znázorňuje rozložení jednotlivých prvků na stránce bez konkrétního obsahu. Wireframe už obsahuje konkrétní texty a slouží k lepší představě klienta, ale stále se v něm dají snáze dělat změny a úpravy, než v následném kroku, a tím je grafický návrh. Grafický návrh je posledním mezikrokem před kódováním šablony a vznikem HTML stránky.

Časový harmonogram tvorby webových stránek

Více informací a zajímavostí nejen o webových stránkách se dozvíte v našich videích na YouTube.
