SEO – optimalizace pro vyhledávače

Napsal: Roman Mašek Publikováno: 26. 7. 2016

Co je to SEO?

Zelený lístek MEDIAGRAFIK – SEO optimalizace pro vyhledávačeVýsledkem SEO optimalizace není a nikdy nebude garance pozic ve vyhledávačích.

Červený lístek MEDIAGRAFIK – SEO optimalizace pro vyhledávačeVýsledkem SEO optimalizace je chytřejší, vhodnější a účelnější rozložení klíčových slov na stránce jak pro návštěvníka, tak i pro roboty vyhledávačů.

Modrý lístek MEDIAGRAFIK – SEO optimalizace pro vyhledávačeVýsledkem tedy je upravená stránka, která má vhodnější předpoklady pro lepší pozici ve vyhledávačích. Bez vlivu dalších mnoha faktorů – linkbuilding, off page faktory, stáří domény a jiné.

Postup SEO optimalizace – pro každou 1 podstránky


Koloběh SEO optimalizace pro vyhledávače na každou jednu webovou stránku

Barevná oddělovací čára v barvách MEDIAGRAFIK s.r.o.

1. Analýza klíčových slov


Analýza klíčových slov pro SEO optimalizaci pro vyhledávače

Z 20-25 klíčových slov a frází (které jsou spojené s oborem, službou nebo produktem) vybereme 3-5, která jsou pro danou stránku nejdůležitější.

Barevná oddělovací čára v barvách MEDIAGRAFIK s.r.o.



2. Analýza původního stavu


Původní stav webových stránek při SEO optimalizaci pro vyhledávače

Na 1 list Excelu uspořádáme všechny části (metadata + obsah), které se nacházejí na stránce a mají vliv pro SEO.

Barevná oddělovací čára v barvách MEDIAGRAFIK s.r.o.



3. Návrh metadat – URL, title, popis, nadpisy, alt obrázků, …


Návrh pro změnu metadat při SEO optimalizaci

V závislosti na vybraných klíčových slovech navrhneme změny, aby byla stránka přívětivější pro vyhledávače i návštěvníky.

Barevná oddělovací čára v barvách MEDIAGRAFIK s.r.o.



4. Návrh obsahu webové stránky


Návrh pro změnu obsahu webové stránky při SEO optimalizaci

Součástí nabídky může být i vytvoření samotného obsahu stránky.

Barevná oddělovací čára v barvách MEDIAGRAFIK s.r.o.



5. Výsledek optimalizace 1 stránky pro vyhledávače


Možný výsledek změn a úprav na jedné stránce při SEO optimalizaci

Ručně spočítáme výskyt vybraných klíčových slov před a po optimalizaci stránky. Klient od nás obdrží pro každou jednu stránku 2 soubory – 1 Excel (4 listy) + 1 Word.


Barevná oddělovací čára v barvách MEDIAGRAFIK s.r.o.

SEO optimalizace a následné činnosti


Po samotné realizace úprav pro všechny optimalizované stránky webu (pokud máme přístupy pro správu) DOPORUČUJEME nasadit mnoha uživateli oblíbený nástroj (placený), který nabízí hned několik užitečných funkcí pro měření a spoustu důležitých informací o webu – Collabim. Nástroje pro měření, jako jsou Google Analytics a Search Console, by měly být samozřejmostí, pokud to se svým webem myslíte opravdu vážně.


SEO optimalizace a následné činnosti a nástroje jako například Collabim.

Sdílejte tento článek

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblrFacebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblr

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *