
Jak být na dobrém místě ve vyhledávačích?
Mnozí se na nás obracíte s požadavkem “chceme být vidět na tom internetu”. Nechceme z toho dělat vědu, ale úplná sranda to taky není. Přinášíme Vám tedy článek o tom, co je potřeba, jaký je postup a jak by to mělo fungovat.
Analýza / Měření –> SEO / PPC – jak na to?
Čemu se budeme v tomto článku věnovat?
- Analýza – Jaká jsou klíčová slova, kde se chceme zlepšit?
- Měření – Jaká je naše současná pozice (pozice našich slov)?
- SEO – Jde nám o dlouhodobou změnu?
- PPC – Potřebujeme rychle získat výsledky?
Analyzovat a měřit bychom měli neustále.
Intenzita zlepšování pozic v přirozeném vyhledávání závisí na významu internetu jako prodejním nástroji pro naši firmu.
PPC kampaně jsou účelovou a účinnou, ale krátkodobou součástí marketingové strategie.
Pojďme se tedy na jednotlivé kroky podívat podrobněji. Nejprve měříme (různými nástroji), pak optimalizujeme nebo nakupujeme reklamu. Vše je ale primárně spojené s klíčovými slovy! Výsledek vyhledání je přímo spojen s klíčovým slovem nebo souslovím, které do vyhledávače zadáme. Odhalit tato slova bývá často klíčové pro úspěch celého procesu.
Měření a kontrola
Zkontrolujeme web z pohledu základních předpokladů pro úspěšné vyhledávání. Zda jsou všechny stránky indexované a mají správně nastavené obslužné mechanismy. Následně nastavíme měření.

Google Analytics představují celkové a komplexní měření výkonnosti webu. Zobrazují užitečné informace o uživatelích, lokaci, chování, technologiích a mnoho dalších užitečných statistik. Pro zjednodušení práce jsme připravili vlastní report, který Vám můžeme pravidelně ( např. každý týden, měsíc ) zasílat na mail.

Google Search Console představuje nadstavbu k Google Analytics, především ve vazbě na vyhledávač Google. Ukazuje nám, jak je (a zda vůbec je) vnímán vyhledávačem, kolik prochází stránek, jestli neobsahuje chyby a mnoho dalších užitečných informací.
CRAZY EGG – vizualizace chování uživatelů
Jak rychle točí návštěvníci kolečkem myši?
Co čtou a co ne?
Kam klikají?
MÁME ODPOVĚĎ!


Optimalizace stránky
ANALÝZA KLÍČOVÝCH SLOV
Optimalizace pro vyhledávače znamená optimalizace konkrétních klíčových slov a jejich rozložení ve stránce (jedné konkrétní).
Nejprve tedy potřebujeme seznam žádoucích klíčových slov, které budeme preferovat a snažit se je prosadit do výsledků vyhledávání.
Na dané téma se ale můžeme zeptat mnoha způsoby, proto je nutné znát uvažování lidí a jejich dotazy.
Navrhneme proto společně vhodnou sadu klíčových slov a frází.
Např. MEDIAGRAFIK – děláme tvorbu webových stránek, webotvorbu, webdesign, nové stránky? Mnoho dotazů na jednu stejnou výslednou stránku – který z dotazů je ale správný?
NÁVRH ZMĚN A VLIV NA VÝSLEDEK
Optimalizace má svá pravidla a zásady. Jejich aplikací docílíme minimálně pozitivního postupu ve výsledcích vyhledávačů směrem k první pozici.
Pro jednotlivé části navrhneme úpravu textu ve vazbě právě na klíčová slova. V případě přání klienta navrhujeme změny nejen na úrovni klíčových elementů, ale i celého obsahu stránky.
Podíl četnosti výskytu klíčového slova k celkovému počtu slov na stránce (hustota klíčového slova) ovlivní samotné výsledky, ty se projeví v řádu týdnů (u Seznamu i měsíců).
COLLABIM – měření
Aktuální pozice klíčových slov nám prozradí Collabim. Máme tak okamžitý přehled, jak se nám daří prosazovat změny u vyhledávačů.
Collabim dále také umí porovnávat konkurenci, navrhovat spřátelené weby a sledovat výkonnost celého webu.





Placená reklama
KDY VYUŽÍT PLACENOU REKLAMU?
Potřebujeme rychle zvýšit návštěvnost (a návazné aktivity).
Cílíme na vysoce optimalizovaná slova (máme kvalitní konkurenci).
Chceme se prosadit v nějakém odvětví/oblasti.
Klíčová slova, na která budeme cílit.
Reklamní sestavy, které se budou zobrazovat.
Měření výkonnosti reklamních sestav.